شلنگ های سی دی سی (CDC)

شلنگ های سی دی سی ، انعطاف پذیری بالایی دارند و به راحتی میتوانیم آن ها را خم کنیم ، همچنین به خاطر وزن سبکی که دارند به آسانی میتوان آن را جا به جا کرد . شیلنگ های سی دی سی به خاطر مقاومت بالایی که در برابر سایش و مواد شیمیایی دارند ، جز ایده آل ترین شلنگ های پنوماتیکی بازار به حساب می آید.

شلنگ سی دی سی (CDC)

شلنگ های سی دی سی (CDC) مزایای زیادی دارند که همین ارتباط مستقیمی با کیفیت شیلنگ ها در حوزه پنوماتیکی دارند ، شامل :

  • انعطاف پذیری در دمای پایین .
  • انعطاف پذیر تر از لوله های نایلونی .
  • وزن سبک ، مقاومت شیمیایی عالی ، قیمت پایین .
  • شلنگ های سی دی سی فشار عملیاتی بین 0-150 PSI را تحمل میکند .
  • دمای عملیاتی شیلنگ های سی دی سی بین 0 تا 60 دریجه سانتی گراد .

انواع شلنگ سی دی سی

شرکت سی دی سی (CDC) 4 مدل شلنگ دارد شامل :

  • مدل PU که از جنس پلی اورتان می باشد و محبوب ترین شیلنگ می باشد .
  • مدل UC که شلنگ های فنری می باشند .
  • مدل PE که جنس آن از پلی اتیلن می باشد .
  • مدل PA که از جنس شیلنگ آن پلی آمید می باشد .

شلنگ های سی دی سی 9 رنگ مختلف دارند که با توجه به محیط کار خود می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید .

کد رنگ شلنگ سی دی سی

PU

شلنگ های PU از پر فروش ترین و محبوب ترین شلنگ های سی دی سی به حساب می آید . زیرا در تمامی سایز ها موجود می باشد و مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی دارد و به راحتی میتوان آن ها را نصب کرد همچنین مطابق با استاندارد های ISO9001 می باشد .

شلنگ مدل PU
شلنگ مدل UC

UC

شلنگ های UC فقط برای هوا هستند و برای مایعات و آب استفاده نمیشوند ، این مدل شیلنگ مانند مدل PU از جنس پلی اورتان می باشند با این تفاوت که حالت فنری دارد و شعاع خم بیشتری دارند . مدل UC همراه با کوپلینگ و بدون کوپلینگ عرضه می شود که شرکت سی دی سی شلنگ های UC همراه با کوپلینگ را با کد UC C معرفی کرده است .

PA

همانطور که قبل تر گفته شد شلنگ های PA از جنس پلی آمید می باشند و کاربرد های زیادی در حوزه رباتیک ، ابزارآلات هوا ، سیستم های پنوماتیک و ابزار های تجزیه و تحلیل دارند . و تمامی رنج فشار و دما همانند سری های قبل می باشد .

شلنگ مدل PA
شلنگ مدل PE

PE

شلنگ های مدل PE در دستگاه های تصفیه آب و یخ ساز ها کاربرد دارند و در رنج فشار و دما با دیگر شلنگ های سی دی سی تفاوت دارد که باعث شده طیف گسترده تری را شامل شود . مدل PE ، شش سایز مختلف دارد ( 4 و 5 و 6و میلی متر ) تا 230PSI را تحمل میکنند و سایز های ( 8و 10 و 12 ) تا 170PSI را تحمل میکنند .

رنج دما : -29 تا 66 درجه

برای دریافت اطلاعات کافی از شلنگ های سی دی سی اعم از موجود بودن اقلام و یا اطلاعات فنی مورد نیاز خود با ما در تماس باشید . 

0809 7712 021

دقت داشته باشید شلنگ های سی دی سی برای مایعات و گاز های غیر از هوا ( در برخی محصولات ) مورد استفاده قرار نمیگیرد ، به همین علت قبل از خریداری محصول برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما در تماس باشید . همچنین باید دقت داشته باشیم اگر برای مایعات مورد استفاده قرار گرفت ، دمای مایع نباید بیشتر از 60 درجه باشد زیرا باعث تغییراتی از جمله تغییر شکل شلنگ می شود .

باید توجه داشته باشیم که شیلنگ های سی دی سی در تماس مستقیم با مایعاتی مانند روغن روان کننده و روغن خنک کننده نباید باشد و همچنین در مکان هایی که الکتریسیته ساکن وجود دارد نباید استفاده کرد .

کد فنی شلنگ های سی دی سی

کد فنی شلنگ های سی دی سی به سادگی قابل فهمیدن می باشد و در کل به 4 بخش تقسیم می شود :

  1. بخش اول ، مشخص کننده مدل شلنگ می باشد .
  2. بخش دوم ، شامل 2 قسمت است که قسمت اول آن قط خارجی و قسمت دوم آن قطر داخلی را نشان میدهد .
  3. بخش سوم ، قبل تر به آن اشاره کرده بودیم نشان دهنده رنگ شیلنگ می باشد .
کد فنی شلنگ سی دی سی

نمونه کد فنی شلنگ 

اندازه شلنگ
اندازه شلنگ 2

کاتر شلنگ سی دی سی (CDC)

کاتر شلنگ سی دی سی

کاتر شلنگ سی دی سی تنها یک مدل دارد که با کد ETC-20 معرفی شده است و برای تمامی شیلنگ های سی دی سی مورد استفاده قرار میگیرد و قابلیت این را دارد که ضخامتی بین 0 تا 20 میلی متر را برش دهد . این کاتر از تیغه پنتاگون برای برش های دقیق خود استفاده میکند .