جک انرپک

جک هیدرولیک انرپک مدل های زیادی دارد که هر کدام میتواند کاربرد های مختلفی در صنعت داشته باشند . در سراسر دنیا جک های انرپک نیروی مورد نیاز صنایع عمرانی ، کشتی سازی هوافضا و بسیاری دیگر را فراهم می کنند . جک های انرپک قادرند بدنه کشتی ها را جهت انجام تعمیرات بلند کنند یا برای تراز کردن بخش های مختلف یک پل سنگین و یا کشیدن و به هم نزدیک کردن بخش های مختلف آن برای انجام عملیات جوشکاری ، به کار روند . جک های هیدرولیک انرپک در صنعت را به نام های دیگری همچون سیلندر انرپک و یا سیلندر هیدرولیک انرپک صدا میزنند .

تصویر جک(سیلندر) انرپک

همچنین سیلندر ها امکان استقرار کنترل شده بار های سنگین را فراهم کرده و قدرت و دقت مورد نظر در پرس های تخصصی هیدرولیکی انرپک در بیش از 100 شکل استاندارد تولید میشوند . هر کاربرد ظرفیت اندازه یا کورسی که مدنظر شما باشد حتما یک سیلندر انرپک یک طرفه یا دو طرفه با شفت توپر یا توخالی سبک یا سنگین وجود دارد که کار شما را انجام میدهد .

شرکت تاف ، نماینده جک هیدرولیک انرپک

شرکت تاف به دلیل فعالیت گسترده و متمرکز خود نسبت به تامین جک های انرپک ، سهم قابل توجهی در پيشبرد اهـداف صنـايع كشـور در زمینه تجهیزات هیدرولیک داشته و با بکارگیری کارشناسان مجرب همواره سعی در آشنـایی بيشتـر کارشناسان و مصرف کنندگان با آخرین مباحث روز هیدرولیک و ارتقا سطح دانش فنی خود نسبت به جک و سیلندر انرپک داشته است . شرکت تاف در اکتبر سال 2017 به عنوان توزیع کننده برتر جک و سیلندر انرپک در سطح خاورمیانه موفق به دریافت گواهی نامه از طرف شرکت انرپک گردید و به عنوان نماینده رسمی جک انرپک در ایران فعالیت میکند .

گواهی نامه انرپک
تصویر تاف نماینده جک انرپک

انواع سیلندر انرپک

جک هیدرولیکی یک طرفه برگشت فنری 

جک هیدرولیکی یک طرفه برگشت فنری مدل RC شکل ظاهری آن استوانه ای می باشد و برای کاربرد های عمومی مورد استفاده قرار میگیرد . جک مدل RC به دلیل طراحی منحصر به فرد بیرینگ فسفر – برنز تنش ناشی از بارگذاری غیر مرکزی را جذب کرده و از ساییدگی شفت در سیکل های بالا جلوگیری میکند .

  • گلویی و شفت رزوه شده و سوراخ هایی جهت نصب بر روی پایه های کلیه مدل های جک RC وجود دارد
  • این سری از سیلندر انرپک قابل استفاده در تمام وضغیت ها می باشد
  • ظرفیت تحمل از 5 تا 95 تن می باشد
  • کورس : 16 تا 362 میلی متر می باشد
تصویر جک یک طرفه برگشت فنری انرپک
جک کوتاه یک طرفه برگذشت پذیر انرپک

جک کوتاه هیدرولیکی یک طرفه برگشت پذیر 

این جک ها دو مدل RCS و RSM دارند که از لحاظ ظاهری استوانه ای و کوتاه تر از سری RC می باشد . خوبی که دارد مورد استفاده فضا های کوچک می باشد و به راحتی قابل حمل می باشد .

  • ظرفیت تحمل این جک بین 5 تا 150 تن می باشد
  • کورس مدل RCS و RSM 6 تا 62 میلی متر می باشد

جک کششی هیدرولیکی یک طرفه برگشت فنری 

جک های کششی یک طرفه سری BRP و BRC جمعا 7 مدل دارد که شفت آن روکشی با جنس کرومی دارد و رابط ها آن در مدل BRP قابل تویض می باشد و در مدل دیگر این چنین نیست . و قابلیت این را دارد که از شفت در برابر کشیدگی بیش از حد محافظت کند .

  • ظرفیت تحمل این مدل جک انرپک 2.5 تا 50 تن می باشد
  • کورس این سری 127 تا 154 میلی متر می باشد
جک کششی برگشت پذیر انرپک
جک برگشت پذیر با شفت تو خالی انرپک

جگ هیدرولیکی برگشت فنری با شفت تو خالی 

این جک انرپک دارای شفت تو خالی یا همان وسط سوراخ می باشد که قابلیت ایجاد نیروی کششی و فشاری با هم را دارد و در سری دو طرفه به شیر های ایمنی مجهز می باشد .

  • ظرفیت تحمل 12 تا 145 تن را دارد
  • کورس آن بین 8 تا 258 میلی متر می باشد

جک هیدرولیکی آلومینیومی برگشت فنری 

این سری جک انرپک که به RACL معروف می باشد دارای مهره قفل کننده می باشد که جهت ایمنی مکانکیی بار وصل شده اند و تا 5% در برابر بارگذاری مقاومت میکنند . RACL دارای دستگیره هایی می باشد در تمامی مدل هایش که به راحتی قابل حمل باشد و همچنین صفحه تکیه گاهی با جنس فولادی دارد .

  • ظرفیت آن 10 تا 150 تن است
  • کورس آن 50 تا 250 میلی متر می باشد
جک آلومینیومی برگشت فنری انرپک
جک آلومینیومی برگشت فنری انرپک

جک هیدرولیکی آلومینیومی برگشت فنری 

این جک انرپک سری RAC با مدل قبلی ، شباهت های زیادی دارد برای این که مورد استفاده در کار های سبک طراحی شده اند اما این مدل یک طرفه می باشد و تا 10% در برابر بار های جانبی مقاوم می باشند . و مانند مدل قبل دارای دستگیره های استاندارد و صفحه تکیه گاه فولادی می باشد .

  • ظرفیت آن 20 تا 150 تن می باشد
  • همچنین کورس آن 540 تا 250 میلی متر می باشد

قیمت جک انرپک

شرکت تاف به عنوان نماینده رسمی شرکت انرپک در ایران، تامین جک انرپک در بازار ایران را از مبادی قانونی واردات و با مناسبترین قیمت سرلوحه کار خود قرار داده است. این اطمینان به مشتریان گرامی داده می شود که در صورت خرید از شرکت تاف می توانید از کمترین قیمت جک انرپک در بازار مطمئن بوده و با آسودگی خاطر خرید نمایید.

اگرچه قیمت اولیه خرید برای سیلندر و جک انرپک می تواند ملاک و معیار تصمیم گیری برای مشتریان باشد، اما با توجه به عمر طولانی جک های انرپک، خدمات پس از فروش و تعمیرات آن ها نیز اهمیت پیدا می کند. چه بسا که خرید جنس تقلبی یا بی کیفیت می تواند هزینه به مراتب بیشتری را به شما تحمیل نماید.

برای استعلام قیمت محصولات انرپک با شرکت تاف به عنوان نماینده رسمی جک انرپک در ایران تماس حاصل نمایید.

0809 7712 021
تصویر قیمت جک انرپک

همچنین شما می توانید برای خریدهای عمده خود با کارشناسان ما در ارتباط بوده و علاوه بر دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان، بهترین پیشنهاد قیمت را بر اساس درخواست خود دریافت نمایید. توجه داشته باشید که با توجه به تحریم های یکجانبه علیه کشورمان، به دلیل تقاضای بازار و همچنین مشکلات عدیده در خریداری و واردات اقلام انرپک به ایران، تعداد اقلام تقلبی و تعمیری در بازار داخل بسیار زیاد شده است. خرید از نماینده رسمی شرکت انرپک در ایران می تواند در کنار تضمین قیمت سیلندر انرپک، بهترین تجربه خرید را برای شما به ارمغان بیاورد.

کاتالوگ جک انرپک

کاتالوگ جک انرپک طوری طراحی شده که برای کاربران بسیار ساده و به راحتی قابل استفاده باشد. در انتهای هر کاتالوگ مثال هایی عینی از روش های درست و غلط استفاده از جک انرپک با شکل نشان داده شده است که می تواند به کاربری صحیح این محصولات کمک بسزایی کند. در هر صورت اگر در استفاده از کاتالوگ سیلندر انرپک به هر مشکلی برخورد کردید با ما تماس بگیرید. سایت شرکت انرپک به دلایل نامعلومی در ایران فیلتر شده است و دسترسی به آن به راحتی امکانپذیر نیست. اگر نیاز به کاتالوگ خاصی نیز داشتید از طرق مختلف می توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و درخواست خود را اعلام نمایید.

تصویر کاتالوگ industrial tool

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که هنوز تمایل به استفاده از کاتالوگ کاغذی دارید و یا نیاز دارید یک نسخه از آن را در کتابخانه فنی شرکت خود نگهدارید با کارشناسان شرکت تاف تماس بگیرید تا در نسبت به ارسال هارد کپی کاتالوگ جک انرپک برای شما اقدام شود.اما اگر استفاده از نسخه دیجیتال کاتالوگ جک انرپک را ترجیح می دهید به سادگی می توانید از طریق سایت تاف آن را دانلود کنید و به راحتی استفاده نمایید. استفاده از نسخه دیجیتال کاتالوگ سیلندر انرپک به شما این امکان را می دهد که بتوانید در آن جستجو انجام داده و به راحتی محصولا مورد نظر خود را پیدا کنید.